O Programu

ZKTIME V20 light LT funkcionalnosti 

Osnovna platforma na koju se nagogradjuju svi ostali moduli, sluzi da unos I podesavanje kompletnog sistema, poseduje osnovne tipove izvestaja, ručni unos odsustva, smene, radne kalendare, izvoz u exel, pdf,csv

Osnovne karakteristine i funkcionlanosti, Cloud ili Kupovina 

Podatke koje unosite u program ZKTime ili evidentiranja sa terminala sačuvani su u bazi podataka, koja se uglavnom nalaze na posebnom računaru – serveru. Server je uvek aktivan, kako bi podaci uvek bili dostupni, a na serveru su uz to i odgovarajući sigurnosni uslovi koji sprečavaju gubitak podataka. 

Mnoga preduzeća ne mogu priuštiti investicije, koje su danas potrebne za ulazak u svet savremenog poslovanja – troškovi su jednostavno previsoki. Zbog toga mnoga preduzeća ostaju bez odgovarajuće poslovne programske opreme ili izaberu program za evidentiranje i analizu radnog vremena lošijeg kvaliteta koji ne zadovoljava njihove potrebe.

ZKTIME V20 LIGHT LT cloud

Odabirom cloud resenja dobijate besplatno module: ZKreport V20 sa svim modulima iz specifikacije, ZKMobi time mobilnu aplikaciju za evidentiranje putem mobilnih uredjaja sa udaljenih lokacija jedan tablet ili jedan mobilni telefon, Elektronski Karneti i raspodela sati on-line, Odsustva, godisnji odmori, blolovanja, doznake, kvote.

ZKTIME V20 LIGHT LT KUPOVINA

Podrzava sve funkcionalnosti kao i ostale verzije osim sto je limitirana po broju korisnika (zaposlenih) do 100 i broju terminala koji mogu da se konektuju  5, Uz kupovinu ili cloud dobijate aplikaciju ZKMobi Time za 1 tablet ili 1 mobilni telefon. Nije limitiran broj administratora koji se loguju na sistem.

eophodni uslovi za cloud

Za serversku opremu, obično bi morali da se brinete sami ili vaš provajder, ali isto tako i da je redovno održavate. Uslugom CLOUD hostinga te brige nestaju, jer vaša baza podataka sačuvana u data centru, gde je zbrinuta sigurno i tehnički besprekorno. Ovde se radi o internet aplikaciji koja se odvija preko pretraživača; na svom računaru netreba da imate instaliran program ZKTIME dovoljno je samo da imate internet. Za rad vam je potreban samo Internet pretrazivac i dobra internet konekcija.

Neophodni uslovi za kupovinu

Sistem se instalira na serveru koji je u vlasnistvu korisnika koji mora da ispuni odredjene minimalne uslove kapaciteta, server mora da bude dostupan 24h i da svi terminali kao i korisnici imaju neometan pristup serveru, Sistem ZKtime može da radi i preko VPN mreže krisnika jer se za razmenu podataka koristi HTTP ili HTTPS komunikacija. Ako imate potrebu da pristupate serveru preko interneta neophodno je da otvorite odredjene portove i da postavite dobar firewall.

Tehničke karakteristike  Specifikacija programa ZKtime V20

Biometrijska identifikacija (otisak prsta, Face recognition, Iris, Skeniranje vena)

Bezkontaktne kartice ( RFID, Mifare, HIDiclass, HID, Legic, Mifare DESFir)

PLATFORMA(Python 2.7.8, MAC, Windows, Linux )

DataBase (MS SQL sve verzije, MS SQL-Express, MYSQL, Oracle)

Komunikacija preko enkriptovanog RS485 protokola

Direktna komunikacija sa modulima za vrata RS485 ili TCP/IP

Podrska za Magnetne i Barkod kartice; Čip kartice, Smart kartice; Kombinovane kartice Mogucnost Klasterizacije sa nezavisnim komponentama iz drugih sistema

Mogucnost kupovine zasebnog sistema I rad na lokalnom serveru ili CLOUD sa mesecnim odrzavanjem na nasim serverima

Autorizacija personala na neograničenom broju lokacija, i neograničenom broju kontrolnih mesta unutar lokacije

Autorizacija, po lokaciji, neograničenog broja korisnika (ograničenje samo tipom uređaja – terminala)

Praćenje neograničenog broja lokacija

Praćenje aktivnosti na lokacijama (unutar sistema) u realnom vremenu

Istorijsko praćenje i analiza radnog vremena i aktivnosti tokom dana na svim lokacijama

Praćenje trenutnog stanja po lokaciji; provera aktivnosti i veze prema lokaciji

Podrška radu u smenama

Podrška višekratnog radnog vremena Turnus

Praćenje “nadoknada” … godišnjih odmora, slobodnih dana, bolovanja…

Licenciranje po broju korisnika i broju terminala

Mogućnost unošenja i administracija korisnika u svim terminali sa jednog mesta (bez potrebe za manuelnim unosom korisnika u svaki pojedinačni terminal)

Kompletan sistem ima automatsko arhiviranje baze podataka

Mogucnost exporta podataka u text formatu ili xls ili csv

Pregled trenutnog stanja po korisniku (autorizovanom zaposlenom)

Pregled i izveštavanje po lokaciji za određeni dan i/ili period (na ekranu i/ili PDF izveštaj)

Pregled i izveštavanje po korisniku za dan i/ili period (na ekranu i/ili PDF izveštaj)

Hijerarhijsko struktuiranje korisnika (prateći organizacione dijagrame)

Hijerarhijska struktura izveštaja (po deparmanima – radnim jedinicama)

Hijerarhijsko struktuirana prava nadzora na autorizacijama (po sektorima)… različiti nivoi pregleda

Definisanje individualnih i/ili grupnih radnih kalendara

Priprema obračuna radnog vremena za obradu plata

Izveštavanje, pregled i listing na ekranu ili u PDF formatu