[vc_row full_width_row=”true” padding_left=”111″ padding_right=”66″][vc_column width=”2/3″][vc_column_text]

KONTAKTIRAJTE NAS

Tu smo za sva vaša pitanja i sugestije.

[/vc_column_text][vc_column_text]

[wp_support_plus_create_ticket]

[/vc_column_text][vc_separator border_width=”4″][/vc_column][vc_column width=”1/3″ css=”.vc_custom_1477990709470{margin-right: 33px !important;margin-left: 22px !important;}”][vc_column_text]

Proverite, unapredite i upravljajte – sve je pod vašom kontrolom, gde god da se nalazite.

[/vc_column_text][vc_single_image image=”6973″ img_size=”full” alignment=”center” style=”vc_box_shadow_3d”][vc_column_text]

Kontakt centar danas predstavlja centralno mesto sprovođenja poslovne strategije u odnosu sa korisnicima. Kako bi poslovni procesi i planovi mogli da se izvode na optimalan način, neophodna je poslovno-tehnološka podrška koju pruža kontakt centar.

Moderni kontakt centri u moraju da podrže zahteve korisnika 21. veka, odnosno da pruže tzv. korisničku demokratiju: „komuniciraćemo na način koji ja želim, kada ja to želim i biće mi nuđene usluge koje mi trebaju“.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]